Skype - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu Skype - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu

Skype

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

15 Februari 2013 | Spanje, Ourense

Aanstaande zondagmiddag vanaf 13h wil ik naar een internetcafe gaan om weer eens bij te kletsen met iedereen in Nederland. Nu heb ik daar de ruimte voor, heb niet veel anders gepland in het weekend. Doordeweeks is het nu echt druk met al die Spaanse lessen, sporten en avondeten, dus heb ik geen tijd meer over om naar een internetcafé te gaan.

De internetverbinding in huis werkt prima voor nieuws, email en blog, maar niet voor zwaardere dingen als het bekijken van een video (Wie is de Mol volgen duurt ellendig lang, gaat om de 2 seconden herladen. Ik moet nog 2,5 aflevering kijken.) of Skype.

Dus wie wil, ik ben beschikbaar zondagmiddag. Laat maar weten per mail wanneer het jullie uitkomt :-)

Ondertussen schrijf ik verder aan het blog over het interview. Mijn excuses trouwens dat het tijdstip van uitzending was veranderd. Dat heb ik wel toegevoegd aan het blog over het interview, maar daar krijgen jullie dan geen tweede melding van. Moet je dus toevallig gezien hebben. Niet handig dus. Maar binnenkort (wanneer is de vraag...) krijgen we de podcast, die ik hier als het lukt als video kan toevoegen. Kunnen jullie rustig de uitzending luisteren en mijn foute acties beluisteren. Uiteraard zal ik melden wanneer ik de video toe heb gevoegd.
Ik heb wel al foto's van het interview toegevoegd aan het blog. Die hebben we al wel ontvangen. Mijn ervaring over het interview ga ik ook toevoegen aan hetzelfde blog, onzin om een nieuw blog ervoor te maken.

Oja ik heb trouwens ook nog een andere video van As Corcerizas toegevoegd. We waren waterzuiverdingen in de vijvers met macrofyten aan het gooien. Niet een bijster bijzonder video, maar kun je een beetje de omgeving zien. En ik maak nog reklame voor Wageningen Universiteit met mijn bruine trui ;-)

Ik heb reuze zin om bij te kletsen en alles te horen hoe het bij jullie is!!!
Dat het nog steeds sneeuwt, de economie nog steeds prut is en carnaval was, dat weet ik wel, maar ik wil meer horen.

Lieve groeten en tot gauw!!

  • 15 Februari 2013 - 21:22

    Marian(mams):

    Ik lees net pas dat je om 13.00 in internetcafe bent,dus niet zo handig van mij om 20.00 voor te stellen.
    Om 13.30 probeer ik het wel eens. kus mam

  • 16 Februari 2013 - 10:06

    Sheila:

    He Ingrid,

    Tip vanuit down under: wie is de mol wordt na een paar dagen ook op youtube gezet...dan kun je het wel met je wifi thuis bekijken.
    Ik had nl ook moeite met 'uitzending gemist' via de wifi thuis en toen vond ik dit.
    Zo eens kijken of ik aflevering 7 al kan vinden.;-)

    Wij skypen snel als ik gesetteld ben.....logeer nu nog bij iemand!

    CU soon.
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hartelijk welkom op mijn reispagina! Hier kun je lezen over mijn buitenland avontuur: ik ga 10 maanden vrijwilligerswerk doen in Ourense (noord-west Spanje) bij een organisatie die milieu educatie projecten voor kinderen, jongeren en volwassenen organiseert. Ik vind het leuk als je laat weten dat je hier bent komen kijken. Saludos! Ingrid

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 31277

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 26 November 2015

Wandelvakantie Portugal

01 September 2012 - 30 Juni 2013

Op avontuur in Spanje

Landen bezocht: