Resultaat examen Spaans - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu Resultaat examen Spaans - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu

Resultaat examen Spaans

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Augustus 2013 | Nederland, Rotterdam

Vrijdag 2 augustus 2013

Vandaag een mailtje ontvangen dat ik de cijfers van mijn examen Spaans online kon bekijken.
Van de zenuwen ook nog mijn examennummer verkeerd ingetoetst, maar na wat geduld dan toch het verlossende woord:

IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAALD!!!!!!!!!!!!!!!

Een overzicht van de cijfers.
Groep 1 Leesvaardigheid & Schrijfvaardigheid

Totaal: 27.25 (APTO)

Groep 2 Grammatica en Vocabulaire
maximum 20 punten
minimaal 14 punten
Mijn score: 14 punten (APTO)

Groep 3 Luistervaardigheid & Spreekvaardigheid
Luisteren: maximum 15 punten
Spreken: maximum 30 punten
Samen minimaal 31,5 punten

Mijn score:
Luisteren: 13.64 punten
Spreken: 24 punten
Totaal: 37.64 punten (APTO)

Ik ben heel erg blij!!!!
En natuurlijk trots op mezelf!!!!

Nu weet ik wat ik met mijn van mijn ouders gekregen kleine flesje Licor43 ga doen: proosten op het succes en in 1x naar binnen klokken!!!! :D :D :D

• 02 Augustus 2013 - 19:08

Marian:

GOED GEDAAN! Gefeliciteerd en geniet van je drankje én van je succes!

• 02 Augustus 2013 - 22:28

Manon:

GEFELICITEERD!!!!!! Dat staat toch weer mooi op je CV!! Heeft het drankje gesmaakt? Ik zou ervan onder tafel liggen... :-)

• 03 Augustus 2013 - 08:04

Martine:

Gefeliciteerd! Nóg een mooi resultaat van je EVS.