Resultaat examen Spaans - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu Resultaat examen Spaans - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu

Resultaat examen Spaans

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Augustus 2013 | Nederland, Rotterdam

Vrijdag 2 augustus 2013

Vandaag een mailtje ontvangen dat ik de cijfers van mijn examen Spaans online kon bekijken.
Van de zenuwen ook nog mijn examennummer verkeerd ingetoetst, maar na wat geduld dan toch het verlossende woord:

IK HEB HET GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAALD!!!!!!!!!!!!!!!

Een overzicht van de cijfers.
Groep 1 Leesvaardigheid & Schrijfvaardigheid
Lezen: maximum 20 punten
Schrijven: maximum 15 punten
Samen te behalen minimaal 24,5 punten

Mijn score:
Lezen: 16 punten
Schrijven: 11.25 punten
Totaal: 27.25 (APTO)

Groep 2 Grammatica en Vocabulaire
maximum 20 punten
minimaal 14 punten
Mijn score: 14 punten (APTO)

Groep 3 Luistervaardigheid & Spreekvaardigheid
Luisteren: maximum 15 punten
Spreken: maximum 30 punten
Samen minimaal 31,5 punten

Mijn score:
Luisteren: 13.64 punten
Spreken: 24 punten
Totaal: 37.64 punten (APTO)

Ik ben heel erg blij!!!!
En natuurlijk trots op mezelf!!!!

Nu weet ik wat ik met mijn van mijn ouders gekregen kleine flesje Licor43 ga doen: proosten op het succes en in 1x naar binnen klokken!!!! :D :D :D

  • 02 Augustus 2013 - 19:08

    Marian:

    GOED GEDAAN! Gefeliciteerd en geniet van je drankje én van je succes!

  • 02 Augustus 2013 - 22:28

    Manon:

    GEFELICITEERD!!!!!! Dat staat toch weer mooi op je CV!! Heeft het drankje gesmaakt? Ik zou ervan onder tafel liggen... :-)

  • 03 Augustus 2013 - 08:04

    Martine:

    Gefeliciteerd! Nóg een mooi resultaat van je EVS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hartelijk welkom op mijn reispagina! Hier kun je lezen over mijn buitenland avontuur: ik ga 10 maanden vrijwilligerswerk doen in Ourense (noord-west Spanje) bij een organisatie die milieu educatie projecten voor kinderen, jongeren en volwassenen organiseert. Ik vind het leuk als je laat weten dat je hier bent komen kijken. Saludos! Ingrid

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 31017

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 26 November 2015

Wandelvakantie Portugal

01 September 2012 - 30 Juni 2013

Op avontuur in Spanje

Landen bezocht: