Mededeling - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu Mededeling - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu

Mededeling

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

15 Januari 2013 | Spanje, Ourense

Ik doe even een mededeling via dit blog, is gemakkelijker dan iedereen te moeten mailen:

In huis hebben we momenteel al een aantal dagen geen internet. Nu kan ik wel naar een café gaan om te internetten en Skypen, maar dat is een beetje lastig vanwege een praktische reden: mijn adapter is kapot en ik weet zo niet of het gemakkelijk is om in een café stroom te gebruiken die daar beschikbaar is.

Bovendien ben ik s'avonds nogal druk met sporten, Spaanse les en koken. Ik schrijf nog wel een blog als ik tijd heb en post hem dan via het internet op het werk (zoals ik nu doe).
Kortom: helaas voor diegenen die mij graag zouden willen spreken, dat gaat nu even niet. Ik heb geen idee wanneer er wel weer een connectie is. Als ik dat weet zal ik dat natuurlijk melden.

Lieve groeten vanuit een kkkoud Ourense,

• 15 Januari 2013 - 13:18

Marian(mams):

Jammer voor jou en ons,maar we blijven gedeuldig wachten op het verlossende bericht dat je internet
    weer hersteld is. En troost je,in Nederland is het ook rond het vriespunt. Lieve groeten ,mam.

• 15 Januari 2013 - 13:41

Maria:

Geeft niet hoor. Soms is het ook wel eens fijn om met andere dingen bezig te zijn. Zo te zien ben je lekker actief met je andere talenten. Veel plezier, ik ga even een pak sneeuw van de stoep weg scheppen. Brrrr. maar het is een plaatje. xxxxx

• 15 Januari 2013 - 15:52

Esther:

Nou, geen connectie met de buitenwereld meer....dan kun je je inderdaad wat meer richten op andere zaken. Veel plezier en succes met je projecten!! en met de Spaanse les
    groetjes

• 15 Januari 2013 - 17:43

Marian (andere Dan Mams):

Hier is het ook brrrrr-koud en sneeuw en alles (maar ik hou er wel van).
    Geen internet heeft ook wel zijn voordelen, lekker rustig en minder prikkels - en extra leuk als er wél weer contact is. Liefs, Marian

• 15 Januari 2013 - 22:25

Ingrid Hollander-Mus:

Hoi Ingrid

wanneer je dit leest is dus onbekend.
    Blijft erg leuk om al je verhalen te lezen. Even geen contact met ons, ach daardoor heb je misschien tijd en zin om andere nieuwe dingen te doen.

groetjes