Berichtje voor thuisthuis - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu Berichtje voor thuisthuis - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu

Berichtje voor thuisthuis

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

29 November 2012 | Spanje, Ourense

Lieve allemaal,

Even een berichtje vanuit Spanje voor het thuisfront. De laatste tijd hoor ik van allerlei kanten uit Nederland vervelend nieuws. Omdat ik niet altijd de tijd en energie heb uitgebreid persoonlijk te reageren (sorry!!), doe ik het even op deze manier. Vanwege privacy zal ik geen namen noemen van personen om wie het gaat. Voel je je aangesproken, weet dan dit ik dit voor jou heb geschreven.

Lieve .....,

Ik hoorde dat je een nieuwe uitdaging hebt waar je mee moet omgaan.
Graag wil ik je heel veel wijsheid, rust en ruimte toewensen.
Neem je tijd, er zijn vast en zeker oplossingen.
Je moet ze alleen nog 'even' weten te vinden.

Ik stuur wat warme Spaanse zonnestralen jouw kant op.
(Heb er een aantal bewaard van toen ik hier in het begin was, want ook hier schijnt de zon nu
op winter-stand)


Gelukkig is er mij ook heel veel leuk, bijzonder en mooi nieuws ter ore gekomen!!
Ik ben erg blij met al deze nieuwe ontwikkelingen in jullie leven.
Ik noem er een aantal (in willekeurige volgorde):

- eerste baan na studie
- uitdagend nieuw vrijwilligerswerk
- nieuw werk (waar je energie van krijgt i.p.v. dat het energie kost)
- zwangerschap van 2e kindje
- weer een goede gezondheid
- diploma studie behaald
- masterthesis afgerond
- sabbatical in Azië
- trouwen
- op werkavontuur naar Australië

Veel liefs,
Ingrid

  • 29 November 2012 - 13:55

    Sheila:

    JAAAAAAAAAA, jiepie...
    (en nu weet natuurlijk niet iedereen wat mijn nieuws is...) haha....spreek je snel op de skype!

  • 29 November 2012 - 22:25

    Oskar:

    Gelukkig heeft hetnpositieve nieuws ruim de overhand. :) Enne, veel plezier down-under Sheila. ;)

  • 30 November 2012 - 10:27

    Manonw:

    Wat een lief berichtje! Wat ben je toch altijd bezig met anderen! Dat siert je!
    Ook winterstand-zonnestralen zijn van harte welkom hier! Want het zonnetje is hier ver te zoeken...
    Ik kan wel wat Sinterklaas-groetjes jouw kant uitsturen!
    Kom je eigenlijk nog richting NL met de kerstdagen?
    Alvast ern fijn weekend!
    Lieve groetjes terug!
    Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hartelijk welkom op mijn reispagina! Hier kun je lezen over mijn buitenland avontuur: ik ga 10 maanden vrijwilligerswerk doen in Ourense (noord-west Spanje) bij een organisatie die milieu educatie projecten voor kinderen, jongeren en volwassenen organiseert. Ik vind het leuk als je laat weten dat je hier bent komen kijken. Saludos! Ingrid

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 31272

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 26 November 2015

Wandelvakantie Portugal

01 September 2012 - 30 Juni 2013

Op avontuur in Spanje

Landen bezocht: