Video quiz - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu Video quiz - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu

Video quiz

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

28 Oktober 2012 | Spanje, Ourense

Wil je mij Spaans horen praten?
Een quiz met vragen vind je bij 'video's' of onder dit blog.

Plaats in dit blog de vertaling van de vragen en de antwoorden.

Met dank aan:
Martine, voor het idee van een videoblog.
Oskar, voor het idee van een quiz.

Veel succes!

  • 28 Oktober 2012 - 17:57

    Pa Frank:

    Tengo curiosidad sobre el video.

    Saludo a tu padre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hartelijk welkom op mijn reispagina! Hier kun je lezen over mijn buitenland avontuur: ik ga 10 maanden vrijwilligerswerk doen in Ourense (noord-west Spanje) bij een organisatie die milieu educatie projecten voor kinderen, jongeren en volwassenen organiseert. Ik vind het leuk als je laat weten dat je hier bent komen kijken. Saludos! Ingrid

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 31282

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 26 November 2015

Wandelvakantie Portugal

01 September 2012 - 30 Juni 2013

Op avontuur in Spanje

Landen bezocht: