Oproep: ideeen gevraagd! - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu Oproep: ideeen gevraagd! - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu

Oproep: ideeen gevraagd!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

24 Oktober 2012 | Spanje, Ourense

De uitdaging:

Werkzaamheden vinden die niet computergerelateerd zijn of in ieder geval niet veel typ/muiswerk vereisen.

Maria en ik denken na, maar ik kan zeker nog ideeën en tips gebruiken.

Aangezien veel mensen dit blog lezen, heeft er vast iemand een goed idee of goede tip. Laat van je horen, mag ook anoniem. Iedere tip is welkom.

Zo maak je mijn werk in Ourense een stukje prettiger en vind ik makkelijker een balans in alles wat ik dagelijks doe.

Bij voorbaat hartelijk bedankt voor het meedenken!

herfstgroeten,
Ingrid

P.S. Ik zoek nog steeds die balans, maar verder gaat alles prima. Ik ben volop bezig met het plastic zakken project. Aanstaande vrijdag is de officiële start met pers erbij. Ben benieuwd!

Toevoeging 26/10:
Bedankt voor de reacties. Ik begrijp dat het moeilijk is om tips te geven als je mijn werkterrein niet kent. Ik ga volgende week mijn activity agreement er nog eens op naslaan om ideeën op te doen welke activiteiten Amigos da Terra als voorbeeldwerkzaamheden noemt en de vraag ook voorleggen aan mijn mentor.

  • 24 Oktober 2012 - 19:50

    Marian:

    Hoi Ingrid,

    Ik zou het niet zo meteen weten, maar als me iets invalt hoor je het wel. Hopelijk zijn anderen creatiever met ideetjes. En ook beter bekend met je werkterrein :-)
    Sterkte!

    Liefs uit NL,
    Marian

  • 25 Oktober 2012 - 09:44

    Manon:

    Hoi Ingrid,

    Ik vind het heel moeilijk om iets te bedenken. Ik heb het gevoel dat ik daarvoor toch iets te weinig kijk op de inhoud van je werk heb.
    Waar ik wel heel even aan moest denken was of er misschien mensen van de organisatie zijn die misschien op uitwisseling gaan naar Nederland. Die zou je dan Nederlands kunnen leren. Misschien een heel onzinnig idee, maar niet geschoten is altijd mis. ;-)

    Heel veel succes!

    Groetjes,
    Manon

  • 25 Oktober 2012 - 14:30

    Martine :

    Ik denk er ook nog even over na. Maar ik kaats meteen de bal terug; we gaan met ons Biesbosch-groepje een leskist maken (klinkt al bekend??). Heb jij nog ideeën of websites waar ik op zou kunnen kijken?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hartelijk welkom op mijn reispagina! Hier kun je lezen over mijn buitenland avontuur: ik ga 10 maanden vrijwilligerswerk doen in Ourense (noord-west Spanje) bij een organisatie die milieu educatie projecten voor kinderen, jongeren en volwassenen organiseert. Ik vind het leuk als je laat weten dat je hier bent komen kijken. Saludos! Ingrid

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 31272

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 26 November 2015

Wandelvakantie Portugal

01 September 2012 - 30 Juni 2013

Op avontuur in Spanje

Landen bezocht: