Genieten met een grote G - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu Genieten met een grote G - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu

Genieten met een grote G

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

09 Mei 2013 | Spanje, Ourense

De meest gehoorde vraag deze week: Gaan we ergens wat drinken?

Op vrijdag, samen met Florence en Edu na het werk en de Spaanse les naar El Rei de Jamón. Het begin van het weekend vieren.

Op zaterdag, samen met Florence, haar zus en man hun eerste vakantieavond samen vieren in… El Rei de Jamón.

Op dinsdag, met Edu na mijn Spaanse lessen en zijn computercursus, zomaar even een drankje doen in… El Rei de Jamón.

Op woensdag, met oud EVS vrijwilligers Tamara (met vriend Johnny en baby), Roman en een vriend Leo, collega Analía (met vriend en 6 maanden oude baby Artai) en Dorrio s’middags met zijn allen samen falafel eten. En daarna nog even een drankje doen in een café.

Op donderdag, met Roman en Leo iets drinken op het terras. Zomaar, omdat ze het voorstelden.

Op vrijdag… de nieuwe Italiaanse vrijwilliger verwelkomen (nog geen idee of we dan gaan eten op het terras of zelf koken, maar dat is pas morgen een belangrijke vraag ;))

Omdat het kan…..
Nu het nog kan…..


Genieten is ook….

- Een 6 maanden oude baby vasthouden en zijn onderzoekende gedrag en tevredenheid observeren.
- Een webpagina ontdekken die interessant is voor het afvalproject EU na heel veel tijd te hebben gezocht naar projecten zonder resultaat
- Tijdens het naar huis wandelen op de Romeinse brug ontdekken dat er jongeren aan het vliegeren zijn en ik me weer even een klein meisje voel als ik het ook mag proberen.
- Ontdekken dat als ik in mijn hoofd een zin in de verleden tijd in het Engels formuleer, ik ineens begrijp welke verschillen er zijn tussen 2 soorten Spaanse verleden tijden (dat gaat me zeker helpen tijdens het examen!)
- Tot de conclusie komen dat ik eigenlijk veel taken doe hier (zoals ik in jullie reacties lees) maar dat niet altijd waardeer of opmerk van mezelf

P.S. Aan het begin van de maand voelt een EVS vrijwilliger zich nog rijk…. En ach, aan het eind zie ik dan wel weer ;-) Genieten is NU!

P.P.S. En nu ga ik er vandoor: met Roman en Leo iets drinken op een terras! En sorry als ik jullie jaloers maak, daar in het verre Nederland ;-)

  • 10 Mei 2013 - 09:45

    Marian:

    Juist goed dat je zo geniet! Ben blij voor je.

  • 10 Mei 2013 - 11:28

    A Nhilde:

    Haha, Ingrid! Lekker hoor!
    Als ik het allemaal zo lees ben ik inderdaad jaloers in de zin dat ik het zelf ook allemaal maar wat graag mee zou maken, maar ik gun het je van harte! :)

  • 13 Mei 2013 - 16:30

    Marian(mams):

    Ja Ingrid,als ik dit lees zou je bijna zeggen dat je alleen maar op terrasjes zit te genieten van eten
    en drinken,maar ik weet wel beter na al je berichten die je hebt geschreven over je werk.
    Groetjes van mam xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hartelijk welkom op mijn reispagina! Hier kun je lezen over mijn buitenland avontuur: ik ga 10 maanden vrijwilligerswerk doen in Ourense (noord-west Spanje) bij een organisatie die milieu educatie projecten voor kinderen, jongeren en volwassenen organiseert. Ik vind het leuk als je laat weten dat je hier bent komen kijken. Saludos! Ingrid

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 31265

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 26 November 2015

Wandelvakantie Portugal

01 September 2012 - 30 Juni 2013

Op avontuur in Spanje

Landen bezocht: