Foto's!! - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu Foto's!! - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu

Foto's!!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

04 Mei 2013 | Spanje, Ourense

Even een mededeling die ik later weer verwijder.

Ik heb foto's toegevoegd bij de volgende verslagen:
-Jaarvergadering AdT
-Vakantie Susan
-Werkzaamheden van een EVS vrijwilliger
-Weekend Tui

De foto's van onze vakantie in Tenerife bevinden zich momenteel in Nederland, want Oskar wilde een fotoboek maken.
Wanneer ik deze foto's ontvang, zal ik er ook een selectie van toevoegen.

Lieve groeten uit een heerlijk zonnig Ourense,
Ingrid

  • 06 Mei 2013 - 10:15

    Marian(mams):

    Ingrid wat een leuke foto s,je hebt mooie plaatjes geschoten,ook Suus heb jeveel laten zien!
    Leuke herinneringen voor als e weer thuis bent.

    Liefs ,mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hartelijk welkom op mijn reispagina! Hier kun je lezen over mijn buitenland avontuur: ik ga 10 maanden vrijwilligerswerk doen in Ourense (noord-west Spanje) bij een organisatie die milieu educatie projecten voor kinderen, jongeren en volwassenen organiseert. Ik vind het leuk als je laat weten dat je hier bent komen kijken. Saludos! Ingrid

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 31272

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 26 November 2015

Wandelvakantie Portugal

01 September 2012 - 30 Juni 2013

Op avontuur in Spanje

Landen bezocht: