Voor Cesare - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu Voor Cesare - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Ingrid - WaarBenJij.nu

Voor Cesare

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

10 April 2013 | Spanje, Ourense

Vanochtend zwaaide ik je op het station uit. Terug naar Italië.
Het EVS avontuur voldeed niet aan jouw verwachtingen.

Gedurende mijn EVS kruisen vele mensen mijn pad. Sommige contacten zijn eenmalig en oppervlakkig. Andere mensen laten een krachtige indruk achter. Jij behoort tot de laatste categorie. Ik deel de mening van Markus. Hij zei tegen jou bij zijn vertrek: ik ken je pas 2 weken, maar dat lijkt veel langer.

Dankjewel voor alles in de 2 maanden dat je hier was.
Voor de chigong lessen, je interesse in de Nederlandse taal (complimenten voor je uitspraak!), je hulp en geduld bij het uitbreiden van mijn Spaanse woordenschat, je 'sterke' (vakantie) verhalen, je favoriete uitspraken "esta es una mierda" en "luego...", de variëteit aan hoofddeksels, de momenten dat ik zo hard moest lachen dat de tranen over mijn wangen rolden en je uitleg hoe je op zijn Italiaans pasta maakt én op zijn Italiaans op eet.

We zien ons een keer in Nederland!


Para Cesare

Este mañana he te despedida en la estación del tren. Volviste a Italia.
La aventura del SVE no cumplió a tus esperanzas.

Durante mi SVE mucha gente se cruza mi camino. Algunos contactos son único y superficial. Otra gente deja un impresión de gran potente. Perteneces a la última categoría.
Comparti la opinión del Markus. Le te dijo a su salida: os conocemos sólo 2 semanas, pero me parece más tiempo.

Gracias para todo durante las 2 meses estuviste aquí.
Para las clases de chigong, tu interesa en la lengua holandés (un cumplido para tu pronunciación!), tu ayuda y paciencia con mi extensión del vocabulario de español, tu historias 'fuerzas' de tus vacaciones, tu dichos favoritos "esta es una mierda" y "luego...", tu variedad de los gorros, los momentos que tuve que reír muchissimo que mis lágrimas estuven corriendo encima de mis mejillas y tu explicación cómo hacer pasta de la manera Italiano y cómo comer eso de la manera Italiano.

Nos vemos un día en Holanda!

  • 10 April 2013 - 20:48

    Marian(mams):

    Heb je dat verhaal over Ceasar zelf helemaal in het spaans vertaald?
    Mijn bewondering voor jou groeit met de dag. Je kan zo goed je gevoelens open en eerlijk
    opschrijven. Knap!!!!!
    Liefs,mam

  • 10 April 2013 - 20:51

    Suus:

    Hey Zus. Ceasar is inderdaad een heel leuk open type die van een lolletje houdt. Ook heb ik hem lrten kennen als een behulpzaam persoon, die veel voor je over heeft. Ik begrijp dat het afscheid je zwaar gevallen is! Succes ermee..

  • 11 April 2013 - 09:55

    Maria:

    Voordat je wegging hebben we ook even dit onderwerp aangekaart. Stel je voor dat het termijn van 10 maanden te lang duurt.... Je hebt het volgehouden en het super goed gedaan. Over 2,5 maand zit het er voor jou ook op en gaan ze jou uitzwaaien..... wat voor een indruk laat jij daar achter..... ;))
    Geniet van de komende welverdiende vakantie op Tenerife.
    Lieve groet van Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hartelijk welkom op mijn reispagina! Hier kun je lezen over mijn buitenland avontuur: ik ga 10 maanden vrijwilligerswerk doen in Ourense (noord-west Spanje) bij een organisatie die milieu educatie projecten voor kinderen, jongeren en volwassenen organiseert. Ik vind het leuk als je laat weten dat je hier bent komen kijken. Saludos! Ingrid

Actief sinds 09 Juni 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 31279

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 26 November 2015

Wandelvakantie Portugal

01 September 2012 - 30 Juni 2013

Op avontuur in Spanje

Landen bezocht: